Általános Szerződési Feltételek
A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) Vellea Home Korlátolt Felelősségű Társaság (székhely: 1111 Budapest, Lágymányosi utca 12. Fsz. 2. ajtó, a továbbiakban: Szolgáltató) és a Szolgáltató által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél, Felhasználó, Partner) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek).
Jelen dokumentum nem kerül iktatása, elektronikus formában kerül megkötésre, magyar nyelven íródik és nem minősül írásbeli szerződésnek. Jelen ÁSZF elérhető, letölthető és nyomtatható a weboldalon található https://velleahome.hu/ címről.
Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte
1. Szolgáltató adatai, valamint elérhetősége:
Cégnév: |
Vellea Home Korlátolt Felelősségű Társaság |
Székhelye |
1111 Budapest, Lágymányosi utca 12. Fsz. 2. ajtó |
Cégjegyzékszám: |
01-09-405649 |
Bejegyző Bíróság: |
Fővárosi Törvényszék Cégbírósága |
Adószám: |
32080128-2-43 |
Statisztikai számjel: |
32080128-4759-113-01 |
Számlaszám: |
11735005-26075998-00000000 (OTP Bank Nyrt.) 11763354-67217887-00000000 (OTP Bank Nyrt.) |
Képviseli: |
Ivaylo Petrov Makaveev ügyvezető Mariyan Atanasov Nikolov ügyvezető |
Telefon: |
+36 1 700 9660 |
E-mail cím: |
|
Tárhely szolgáltató adatai: |
Vellea Global ERT. (BG-8600 Jambol, Jagoda utca 6.) E-mail cím: [email protected] |
2. Jelen ÁSZF hatálya Szolgáltató weblapjával (https://velleahome.hu/) és aldomainjeivel kapcsolatos jogviszonyokra terjed ki, így jelen dokumentum vonatkozik a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a https://velleahome.hu/ weboldalon (a továbbiakban: Weboldal, Webáruház) található elektronikus piactéren keresztül történik. A Webáruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (”Ektv.”) szabályozza, azzal, hogy a jelen ÁSZF-fel az Ektv. 5.§ (2) és a 6.§ (1)-(2) bekezdéseiben foglaltak szerinti tájékoztatást megadta a Szolgáltató.
3. A Webáruházban történő vásárlás elektronikus módon leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározottak szerint. A szerződéskötés magyar nyelven történik.
4. A Webáruház szolgáltatásait valamennyi, jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező egyéb szervezet, valamint természetes személy jogosult használni, amennyiben magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat továbbá a Webáruházban – Szolgáltató visszaigazolásával is megerősítve – érvényesen és sikeresen regisztrálja magát vagy megadja egyszeri vásárlás esetén a szolgáltatás teljesítéshez szükséges adatokat.
5. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdések, valamint a jelen ÁSZF értelmezése vonatkozásában a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kógens, mindenki számára kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadóak.
6. A jelen szabályzat 2023.04.12 napjától visszavonásig hatályos. Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy egyoldalúan módosítsa jelen ÁSZF bármely rendelkezését a Felhasználók – honlapon való előzetes közzététellel megvalósuló – értesítése mellett.
7. A módosításokat a Szolgáltató a hatályba lépésük előtt legkésőbb 14 nappal korábban a Weboldalán közzéteszi. A módosítás hatályba lépését követően Felhasználó a Weboldal böngészésével – mint a szolgáltatás használatával – ráutaló magatartással elfogadja a módosított ÁSZF-ben foglaltakat. A korábban leadott megrendelésekre a leadáskor hatályban lévő ÁSZF irányadó.
8. Felhasználó, amennyiben belép Szolgáltató Weboldalára, továbbá annak tartalmát bármilyen módon olvassa – még akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a Weboldalnak, a jelen Szabályzatban foglaltakat magára nézve mindenkor kötelezőnek ismeri el. Amennyiben Felhasználó nem fogadja el jelen feltételeket, úgy nem jogosult a Webshop tartalmának megtekintésére.
9. Szolgáltató elektronikus ügyfélszolgálatának elérhetőségei:
Telefon: +36 1700 9660
Internet cím: https://velleahome.hu/
E-mail: [email protected]
Telefonos nyitvatartási idő: Hétfőtől-Szombatig: 08.00 – 19.30
Vasárnap: 09.00 – 19.30
Levél formájában küldött panaszok levelezési címe: 1111 Budapest, Lágymányosi utca 12. Fsz. 2. ajtó
Regisztráció
10. A Webáruházban a regisztrált felhasználókon túl azok is vásárolhatnak, akik egyszeri vásárlás esetén a megrendelés leadásakor megadják a teljesítéshez szükséges adatokat. A regisztráció ajánlott, hiszen a regisztrált felhasználók könnyebben nyomon követhetik a rendelésüket, hírlevelet igényelhetnek és visszatérve adataik ismételt megadása nélkül vásárolhatnak. A fejlécen a jobb sarokban található ember alakot formáló „Fiók” gombra majd a „Regisztráció” opciónál a vezetéknév, keresztnév, telefonszám, e-mail cím és belépéshez szolgáló jelszó megadásával kerülhet sor a regisztrációra. Az oldalra való belépés lehetséges az Ügyfél Facebook profiljának alkalmazásával is. Ebben az esetben az Ügyfél a Webáruházban a Facebook profilján megadott adatok segítségével tud vásárolni. Az Ügyfél a profiladatai között tud regisztrálni Vellea Home Kártyát, amely segítségével különböző kedvezmények vehetők igénybe.
11. Ügyfél a Weboldalon történő regisztrációjával szükségszerűen kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a Weboldalon közzétett Adatvédelmi tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja. A hírlevélre való feliratkozás opcionális.
12. Amennyiben a vásárlás regisztráció nélkül történik, úgy Felhasználó a termék kosárba helyezését követően tekintheti át a kosár tartalmát. Ezt követően a RENDELÉS gombra kattintva adhatja meg az adatait, a szállítási adatokat, a fizetési módot, valamint az esetlegesen érvényesíteni kívánt kedvezmény, vagy kupon kódját. A Felhasználónak ezen felületen lehetősége van a megjegyzés írására, valamint a szállítási mód kiválasztására is. A rendelés leadása előtt a Felhasználó szükségszerűen kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a Weboldalon közzétett Adatvédelmi tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja. A RENDELÉS gombra kattintva a Felhasználó tovább lép a Záró/Összegzés felületre, ahol a Társaság köszönetét kifejező felületen a Felhasználó megtekintheti a rendelés azonosítószámát, a kiszállítás időpontját, valamint egy üzenetet, hogy a Társaság képviselője felveszi a Felhasználóval a kapcsolatot.
13. A sikeres regisztrációról a rendszer e-mailt küld a megadott címre.
14. Szolgáltató az Ügyfél által tévesen vagy pontatlanul – akár regisztráció, akár megrendelés során – megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, hibás teljesítésért, illetve károkért nem vállal felelősséget. Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért sem, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely Szolgáltató érdekkörén kívül eső okból hozzáférhetővé válik.
15. A korábban rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után a „Fiókadatok” gombra kattintva van lehetősége az Ügyfélnek. A Szolgáltatót a regisztrált adatok ügyfél által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
Megvásárolható termékek köre
16. A Webshopban forgalmazott bútorok, lakberendezési eszközök és egyéb kiegészítők vonatkozásában megjelenített árak tartalmazzák a jogszabályban előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. Szolgáltató az árváltozás jogát fenntartja a meg nem rendelt termékek esetén. A megrendelt termékek vonatkozásában jelen dokumentumban foglalt kivételek szerint változtathatja csak meg Szolgáltató az árakat (pl. nyilvánvalóan téves 1 vagy 0 Ft-os ár).
17. A Webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, méreteit – amennyiben az rendelkezésre áll – a termékekről fotókat jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.
18. Amennyiben a Webshopban található bármely áru minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban, a Weboldalon közölteknél több információra van szüksége, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, melynek adatait, elérhetőségét a 9. pontban találja.
19. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre – akár kuponok alkalmazásával – Szolgáltató a Weboldalon, e-mailben teljeskörűen tájékoztatja Felhasználókat az akció feltételeiről. A kedvezményes, akciós ár kialakítása és megadása a Szolgáltató kizárólagos joga és azokat jogosult egyoldalúan módosítani.
Rendelés menete
20. A fejlécen található „Termékek” gombra kattintva a termékek listája és típusa egy lenyíló ablakban jelenik meg. A lenyíló ablakban oszlopszerű rendszerben helyezkednek el a különböző terméktípusok, amelyekre kattintva Felhasználó a kívánt termékekre szűkítheti a keresést. A Felhasználó a kiválasztott termékre klikkelve, megtekintheti a nagyobb felbontású képeket, a termék részletesebb leírását, méreteit, az árát, valamint megadhatja a rendelni kívánt mennyiséget. Ezt követően a darabszámot beállítva, a „Kosárba” nevű ikonra kattintva megrendelheti a terméket.
21. Amikor a vásárolni kívánt termékeket a Felhasználó kiválasztotta és kosárba helyezte, a jobb felső sarokban lévő kosár ikonra kattintva megjelenik a kosarában lévő termékek listája, mennyisége és bruttó ára. A Felhasználónak ekkor még lehetősége van rendelési mennyiséget módosítani a +/- gombra kattintva. Tételt törölni a bal oldalon található, szürke színű „X” gombra kattintva lehet.
22. A kosár tartalmának ellenőrzését követően a „RENDELÉS” gombra kattintva lehetőség van a rendelés véglegesítésére, a számlázási adatok és szállítási cím kiválasztásával. A „Szeretnék számlát kérni” gombra kattintva a Felhasználó megadhatja a számlázási adatait.
23. Az Ügyfél a Szolgáltató által biztosított fizetési módról (OTP Simple Pay, utánvétel) és átvételi lehetőségekről a https://velleahome.hu/ oldalon a vásárlási folyamat során tájékozódhat.
24. Webáruházunk részére az OTP Bank Nyrt. biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk az OTP Bank fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán. Az internetes áruház az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet. Kérjük, a vásárláshoz készítse elő kártyáját! A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szüksége:
· Kártyaszám (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám.)
· Lejárati dátum (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.)
· Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye {CVV2, vagy CVC2}. Amennyiben az Ön kártyáján nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt legyen szíves üresen hagyni!)
Áruházunkban az alábbi kártyatípusokkal fizethet:
• MasterCard (dombornyomott)
• Visa (dombornyomott)
• American Express (dombornyomott)
• Electron (nem dombornyomott) Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Ön Electron kártyáját kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, Ön természetesen fizethet kártyájával internetes áruházunkban. Pontos információért kérjük, forduljon a kártyáját kibocsátó bankhoz! Az OTP Bank által kibocsátott kártyák természetesen elfogadhatók.
• Maestro Az OTP Bank internetes fizetőfelületén bármely bank által kibocsátott Maestro kártya elfogadható. Az elfogadás feltétele, hogy az Ön kártyáját kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát. Kérjük, konzultáljon a bankjával!
Az internetes kártyaelfogadás biztonságának további növelése érdekében az OTP Bank bevezette a Verified by Visa/MasterCard Secure Code (VbV/MSC) szolgáltatást. A szolgáltatás lényege, hogy a kártyabirtokos részére a fizetésre használt kártyát kibocsátó bank megad valamilyen plusz azonosítási lehetőséget, amely a tranzakció során ellenőrzésre kerül, és egyértelműen azonosítja a kártyát használó személyt. Amennyiben az Ön kártyáját kibocsátó banknál nem elérhető a VbV/MSC szolgáltatás, vagy Ön azt nem igényelte, a fizetési folyamat nem változik. A webáruház átirányítja Önt az OTP oldalára, ahol megadja kártyájának adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód), és megtörténik a vásárolt áruk/szolgáltatások ellenértékének kiegyenlítése. Amennyiben az Ön bankja rendelkezik a VbV/MSC szolgáltatással, és Ön ezt igénybe veszi, a fizetési tranzakció folyamata megváltozik. Kártyája adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) továbbra is OTP Bank fizetőfelületén kell megadnia. Ezt követően azonban a Bank automatikusan átirányítja Önt a kártyáját kibocsátó bank megfelelő oldalára, ahol végre kell hajtania az azonosítási eljárást. A sikeres azonosítást követően a fizetési tranzakció folytatódik, Ön értesítést kap a tranzakció sikerességéről, és visszairányításra kerül a webáruházi felületre. Amennyiben az azonosítást nem tudja végrehajtani, a tranzakció sikertelenül zárul.
25. A megrendelési folyamat véglegesítése előtt minden esetben vissza tud lépni a megelőző fázisba a felső menüsorban (Kosár, Szállítási információk, Befejezés), így módosítani tudja a korábban bevitt adatokat. Az utolsó fázisban a „RENDELÉS” gomb megnyomásával küldi el rendelést, mely után a rendszer közli a rendelési számát. A rendelési folyamat lezárását követően is lehetősége van a megrendelés módosítására a rendelés visszaigazolásáról és feladásáról szóló (nem az automatikus visszaigazoló) e-mail megérkezéséig, de legfeljebb a rendeléstől számított 1 órán belül az ügyfélszolgálat részére való e-mail küldéssel.
26. A megrendelés elküldését követően Felhasználó egy automatikus visszaigazoló e-mailt kap a regisztrációnál rögzített címre. Amennyiben az automatikus visszaigazolás a megrendelésének elküldésétől számított, a megrendelt termékhez igazodó elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül nem érkezik meg, az Ügyfél mentesül az ajánlati kötöttség, illetve szerződéses kötelezettség alól. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolás vonatkozásában felelősségét, amennyiben az azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó téves e-mail címet adott meg regisztrációja során, az üzenet a „spam” mappába került, vagy az e-mail fiókjához tartozó szabad tárhely hiánya esetlegesen a levelező szervere hibája eredményeként nem tud üzenetet fogadni.
27. A megrendelés állapotát a rendszer egy további e-mail megküldésével jelzi melyben a megrendelés státusza: „Futárszolgálatnak átadva”. Hasonló igazolást küld Szolgáltató e-mailben amennyiben a megrendelés elutasításra kerül.
28. A megrendelés állapotát a regisztrált felhasználók a Fiók/Rendelések menüben követhetik nyomon.
A kiválasztott termékekkel, szállítással és átvétellel kapcsolatos információk
29. A megvásárolható áruk lényeges tulajdonságait, az áruk használatára vonatkozó utasításokat a konkrét árucikk termékoldaláról lehet részletesen megismerni. Ha a vásárlás előtt a megrendelhető áruval kapcsolatban kérdése merülne fel, ügyfélszolgálatunk a 9. pontban megadott ügyfélszolgálaton áll rendelkezésére.
30. A Weboldalról megrendelhető termékek árának változtatásának jogát Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Webáruházban való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja. Amennyiben hibás ár kerül Webáruházban feltüntetésre, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves vagy esetleges rendszerhiba miatt megjelenő 0 Ft vagy 1 Ft árra, akkor Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, melynek ismeretében Felhasználó telefonon vagy e-mailben jelezve azt, elállhat vásárlási szándékától.
31. Saját raktáron nem szereplő tételeket tartalmazó rendelés esetén, az ügyfélszolgálat által írásban (e-mail) is visszaigazolt szállítási határidő elfogadását kérjük írásban (e-mail) visszaigazolni. A rendelést csak ebben az esetben áll módunkban véglegesnek tekinteni. Vis major (háborús események, természeti katasztrófa, sztrájk, beszállítók okozta termeléskiesés bekövetkezése stb.) esetén a Szolgáltató mentesül a szállítási kötelezettség és a visszaigazolt szállítási határidő betartása alól. Szolgáltató ilyen esetben mindent elkövet, hogy a szállítást a lehető legrövidebb időn belül folytatni tudja.
32. Készleten, raktáron lévő termékek esetében a megrendelés automatikus visszaigazolásától számított 30 munkanapon belül a Szolgáltató logisztikai partnere díjmentesen házhoz szállítja a megrendelt terméket. Bizonyos esetekben a szállítási idő hosszabb is lehet, melyről az ügyfélszolgálat e-mailben tájékoztatja az Ügyfelet.
Száll Szállítási információk
Ingyenes kiszállítás
Minden 14 000 FT feletti rendelést teljesen ingyenesen szállítunk az ország bármely részére saját logisztikai hálózatunkon keresztül. Bútorait igyekszünk minél közelebb szállítani a lakóházhoz úgy, hogy a járművet a bejárat mellé parkoljuk.
Kiszállítás a Magyar Postával fizetett
Szeretnénk biztosítani új bútorainak biztonságos szállítását, és ingyenes kiszállítást kínálni minden 14 000 FT feletti rendelés esetén saját logisztikai hálózatunkon keresztül. Ha a Magyar Postával szeretne fizetős kiszállítást kérni, akkor rendelés leadása után vegye fel a kapcsolatot telefonos ügyfélszolgálatunkkal a +36 1700 9660 telefonszámon. A Magyar Posta szállítási határidejét a honlapjuk általános szerződési feltételei tartalmazzák. Bővebben itt - https://net.posta.hu/cik/public/cik-frontend-cik/kuldemeny-egyedi/ke-belfoldi-rogzites/ke-be-kuldemeny-adatai
Különleges szállítás
A Vellea Home saját logisztikai hálózattal rendelkezik, amellyel havonta több mint 90 000 terméket szállítunk 7 európai országba. Minden rendelést gondosan előkészítünk, és gondosan becsomagoljuk bútorait és biztosítjuk a biztonságos házhoz szállítást.
Időben történő kiszállítás
Tudjuk, milyen értékes az Ön személyes ideje, ezért igyekszünk a lehető legpontosabban megmondani a szállítási időt. Egy nappal korábban felhívjuk Önt, hogy megbeszéljük az Önnek megfelelő időpontot, másnap pedig kézbesítőnk közvetlenül a címre érkezése előtt felveszi Önnel a kapcsolatot.
Fizetés az áru átvételekor
Hogy ügyfeleink számára a lehető legegyszerűbb legyen, különböző fizetési módokat kínálunk - bankkártyás vagy készpénzes átvételkor.
MPL :
• Csomagautomatába, Posta Pontba vagy postára szállítva: bruttó 990 Ft/db.
• Házhoz szállítás esetén: 0-10 kg bruttó 1990 Ft/db.
• Házhoz szállítás esetén: 10-20 kg-ig Bruttó 2990 Ft/db.
• Házhoz szállítás esetén: 20-40 kg Bruttó 5990 Ft/db.
Megrendelések feldolgozása és a teljesítés
33. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton, e-mailben értesít amikor feladta a rendelést. Amennyiben az Ügyfél olyan terméket rendel, amely nincs készleten és így a kiszállítás hosszabb időt vesz igénybe, a Szolgáltató ügyfélszolgálata e-mailben közli, mikorra tudja beszerezni a terméket.
34. Szolgáltató a visszaigazolásban közölt intervallumban szállítja ki a megrendelt terméket a megrendelés során megadott szállítási címre. A kárveszélyviselés az Ügyfél telephelyén, vagy az általa megadott átadási helyen az áru átadásával száll át a Felhasználóra. Az áru rakodása során felmerülő kárt az a fél viseli, akinek megbízásából a fuvarozó az áru rakodását végzi. Amennyiben csomagküldési ponton vesz át Ügyfél az árut, a kárveszélyviselés a „postaláda”-ként szolgáló doboz kinyitásával száll át.
35. Házhoz szállítás esetén amennyiben Ügyfél az általa megrendelt termékeket nem veszi át a szállítás időpontjában, abban az esetben Szolgáltató jogosult a Felhasználó által megrendelt árut – legkorábban a szállítást követő munkanapon – harmadik személy részére értékesíteni, illetve szerződésszegésből eredő kárát érvényesíteni.
36. Ügyfél köteles a kiszállítás, átvétel időpontjában a csomagot ellenőrizni, annak külső sértetlenségéről meggyőződni és az arra vonatkozó átvételi elismervényt aláírni amennyiben a szállítási mód megköveteli. Amennyiben külsérelmi nyomok nem találhatók a csomagon, futárszolgálat munkavállalója nem kötelezhető tételes átvételre. Amennyiben Ügyfél bármilyen külső sérülést tapasztalna a csomagon, úgy a csomag átvételét meg kell tagadnia, és a fuvarozó cég alkalmazottjával jegyzőkönyvet kell felvenni a helyszínen. Az így keletkezett károkért fuvarozót terheli a felelősség, azonban a kártérítési felelősség érvényesítéséhez szükségszerű a jegyzőkönyv felvétele. Amennyiben az Ügyfél kérése hiányában elmarad a tételes átadás és a fenti jegyzőkönyv felvétele, utólagosan hiányosságokra, valamint az átvett termék sérüléseire vonatkozó reklamációt Szolgáltatónak nem áll módjában elfogadni. Fuvarozónak csak a megrendelt áru átadásának időpontjában áll módjában elfogadni annak sérülésére vonatkozó reklamációt, később erre nincs lehetőség. Amennyiben az áru átadáskor nézeteltérés alakul ki Partner és a kézbesítő futárcég munkavállalója között, úgy kérjük hívják Szolgáltató ügyfélszolgálatát a helyzet rendezése érdekében.
37. Ügyfél köteles az átvételt követően haladéktalanul a csomag tartalmát ellenőrizni, azt a szállítólevélen feltüntetett tételekkel és mennyiségekkel összevetni. Eltérés esetén kérjük, legkésőbb a következő munkanapon értesítsék ügyfélszolgálatunkat. Utólagos reklamációt nem áll módjában Szolgáltatónak elfogadni.
38. Kivételes esetekben előre történő egyeztetést követően konszenzuális alapon Szolgáltató és Fogyasztó eltérhetnek a fent leírt feltételektől.
Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás
39. Szolgáltató hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Ez esetben az Ügyfél A Polgári törvénykönyv XXIV. Fejezete (Hibás teljesítés) szerint jogosult igényét érvényesíteni mely szerint nem fogyasztó Ügyfél kellékszavatossági igénnyel élhet a teljesítéstől számított 1 éven belül. Fogyasztónak minősülő Partnerek részére a következő tájékoztatást adjuk a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendeletnek megfelelően:
40. Kellékszavatosság
a. Ön a termék hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Ptk. szabályai szerint.
b. Ön – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. A választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
c. Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
d. Felhívom a figyelmét, hogy Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
e. A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
41. Termékszavatosság
a. Fogyasztó a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
b. Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az előző pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
c. Tájékoztatom, hogy a termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
d. Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
e. A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
● a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
● a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
● a termékhibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
f. A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
g. Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
42. Jótállás
a. Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Kormányrendelet alapján a Szolgáltató jótállásra köteles, amennyiben Ön fogyasztónak minősül.
· Szolgáltató 12 hónapos jótállási időt biztosít legalább 10.000 Forint eladási ár esetén.
· Szolgáltató 24 hónapos jótállási időt biztosít legalább 100 000 Forint eladási ár esetén.
· Szolgáltató 36 hónapos jótállási időt biztosít legalább 250 000 Forint eladási ár esetén.
· A fenti időszak érvényes, hacsak a Szolgáltató vagy a gyártó nem határoz meg hosszabb garanciális időt. Ebben az esetben a hosszabb garanciális idő vonatkozik.
b. A jótállás érvényesítése csak akkor lehetséges, ha a terméket teljes egészében visszaküldésre kerül.
c. A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett
d. Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok a 40. és a 41. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
e. A jótállási igény nem érvényesíthető a nem rendeltetésszerű használatból eredő meghibásodásokra, illetve sérülésekre. A jótállási ügyintézés további részleteire a Ptk.-ban, a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben, illetve a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben foglaltak az irányadók.
Elállási Tájékoztató
Fogyasztónak minősülő Partnerek részére a következő tájékoztatást adjuk a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendeletnek megfelelően:
43. Elállási jog
a. Ön 14 napon belül jogosult indoklás nélkül elállni a szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indoklás nélkül felmondani a szerződést.
b. Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.
c. Amennyiben Ön elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például elektronikus úton küldött levél útján) az 9. pontban megadott címekre. Ebből a célból felhasználhatja a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. mellékletében található elállási nyilatkozat mintát is (https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=a1400045.kor) vagy benyújthatja az elállási szándékát egyértelműen kifejező egyéb nyilatkozatát is például elektronikus formában. Ha Ön emellett dönt, az elállás megérkezését tartós adathordozón (például elektronikus levélben) haladéktalanul visszaigazoljuk Önnek.
d. Ön határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a 14 napos határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Fogyasztó a szerződés megkötésének napjától a termék átvételének napjáig is gyakorolhatja elállási jogát.
44. Az elállás joghatásai
a. Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott). A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. Utánvét esetén belföldi postautalvány útján való fizetés helyett hozzájárulása esetén az ügyfélszolgálattal e-mailben egyeztetett bankszámlaszámra térítjük vissza az indokolt összeget. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
b. Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.A termék árából 10%-al kevesebbet utalunk vissza. A visszaszállítási költség nem lehet kevesebb, mint 3950 FT, amit az utalásnál levonunk. A Felhasználó textil és dekoráció tekintetében a szerződéstől való elállási jogának szabályszerű gyakorlása esetén a Kereskedő felajánlja a termékek elszállítását, melynek díja a visszaküldött áru értékének 10%-a, de nem kevesebb, mint 1980 HUF/. Abban az esetben pedig, ha a fogyasztó az elállási jogát a textíliákkal és bútorokkal kombinált dekorációval kapcsolatban gyakorolja, a díj a visszaküldött áru értékének 10%-a, de nem kevesebb, mint 3950 HUF, Amit az utalásnál vonnak le.
c. Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
Panaszkezelés módja
45. Szolgáltató célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, Felhasználó teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben fogyasztónak minősülő Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel, annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a 9. pontban megadott elérhetőségeken közölheti.
46. Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, szükség szerint orvosolja. Amennyiben Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, Szolgáltató a panaszról, az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát Felhasználó rendelkezésére bocsátja e-mailben. Amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, úgy Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, és annak másolati példányát Felhasználó rendelkezésére bocsátja e-mailben.
47. Az írásbeli panaszt Szolgáltató 30 napon belül írásban, e-mailben megválaszolja, panaszt elutasító álláspontját megindokolja. Szolgáltató a válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.
48. Amennyiben nem ért egyet a panaszkezelés eredményével a hatályos jogszabályok értelmében a következő tájékoztatót nyújtjuk fogyasztónak minősülő Partnereink részére:
a. Fenti esetben az illetékes Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Osztályához vagy a Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő békéltető testületek valamelyikéhez fordulhat. A fogyasztóvédelmi közigazgatási hatósági ügyekben a járási hivatal, illetve a megyeszékhely szerinti járási hivatal jár el a fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet értelmében. A http://www.kormanyhivatal.hu weblapon találja a járási hivatalok elérhetőségét míg a békéltető testületekre vonatkozó adatokat a következő felsorolás tartalmazza:
Baranya Vármegyei Békéltető Testület Címe: 7625 Pécs, Majorosy Imre u. 36. Telefonszáma: (72) 507-154 Fax száma: (72) 507-152 Elnök: Dr. Bércesi Ferenc E-mail cím: [email protected]
Bács-Kiskun Vármegyei Békéltető Testület Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4. Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-532 Fax száma: (76) 501-538 Elnök: Dr. Horváth Zsuzsanna E-mail cím: [email protected]
Békés Vármegyei Békéltető Testület Címe: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5. Telefonszáma: (66) 324-976 Fax száma: (66) 324-976 Elnök: Dr. Bagdi László E-mail cím: [email protected]
Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1. Telefonszáma: (46) 501-091, 501-871 Fax száma: (46) 501-099 Elnök: Dr. Tulipán Péter E-mail cím: [email protected]
Budapesti Békéltető Testület Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. Telefonszáma: (1) 488-2131 Fax száma: (1) 488-2186 Elnök: Dr. Inzelt Éva Veronika E-mail cím: [email protected]
Csongrád Vármegyei Békéltető Testület Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12. Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék Fax száma: (62) 426-149 Elnök: Dr. Horváth Károly E-mail cím: [email protected]
Fejér Vármegyei Békéltető Testület Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6. Telefonszáma: (22) 510-310 Fax száma: (22) 510-312 Elnök: Dr. Vári Kovács József E-mail cím: [email protected] |
Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a. Telefonszáma: (96) 520-200, (96) 520-217 Fax száma: (96) 520-291 Elnök: Dr. Bagoly Beáta E-mail cím: [email protected]
Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10. Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15. Telefon: 06-52-500-710, 06-52-500-745 Fax: 06-52-500-720 Elnök: Dr. Hajnal Zsolt E-mail cím: [email protected]
Heves Vármegyei Békéltető Testület Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15. fsz. 15. Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440. Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék Fax száma: (36) 323-615 Elnök: Dr. Gondos István E-mail cím: [email protected]
Jász-Nagykun-Szolnok Vármegyei Békéltető Testület Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. Telefonszáma: (56) 510-610, (20) 373 2570 Fax száma: (56) 370-005 Elnök: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit E-mail cím: [email protected]
Komárom-Esztergom Vármegyei Békéltető Testület Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36. Telefonszáma: (34) 513-010, (34) 513-012 Fax száma: (34) 316-259 Elnök: Dr. Bures Gabriella E-mail cím: [email protected]
Nógrád Vármegyei Békéltető Testület Címe: 3100 Salgótarján, Mártírok útja 4. Telefonszám: (32) 520-860 Fax száma: (32) 520-862 Elnök: Dr. Pongó Erik E-mail cím: [email protected] |
Pest Vármegyei Békéltető Testület Címe:1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. IV/2. Telefonszáma: +36 1 792 7881 Fax száma: +36 1 792 7881 Elnök: dr. Koncz Pál E-mail cím: [email protected]
Somogy Vármegyei Békéltető Testület Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6. Telefonszáma: (82) 501-000 Fax száma: (82) 501-046 Elnök: Dr. Novák Ferenc E-mail cím: [email protected]
Szabolcs-Szatmár-Bereg Vármegyei Békéltető Testület Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2. Telefonszáma: 30/370-8226, (42) 420-180 Fax száma: (42) 420-180 Elnök: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin E-mail cím: [email protected]
Tolna Vármegyei Békéltető Testület Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. Telefonszáma: (74) 411-661 Fax száma: (74) 411-456 Elnök: Mónus Gréta E-mail cím: [email protected]
Vas Vármegyei Békéltető Testület Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2. Telefonszáma: (94) /506-645, (94) /312-356 Fax száma: (94) 316-936 Elnök: Dr. Kövesdi Zoltán László E-mail cím: [email protected]
Veszprém Vármegyei Békéltető Testület Címe: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. (Fsz. 115-116.) Telefonszáma: (88) 814-111, (88) 814-121 Fax száma: (88) 412-150 Elnök: Dr. Herjavecz Klára E-mail cím: [email protected]
Zala Vármegyei Békéltető Testület Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi út 24. Telefonszáma: (92) 550-513 Fax száma: (92) 550-525 Elnök: Dr. Molnár Sándor E-mail cím: [email protected] |
b. A békéltető testületek a fogyasztói jogviták bíróságon kívüli rendezésében segíthetnek jóval gyorsabb és költséghatékonyabb módon. Céljuk a felek közötti egyezség elérése. A határozatuk azonban alávetési nyilatkozat hiányában nem bír kötelező erővel. A békéltető testület kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.
c. Online adásvételi és szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogviták esetén az eljárásra kizárólagos illetékességgel a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület rendelkezik.
d. Fogyasztói panasz esetén igénybe vehető az Uniós online vitarendezési platform is, mely egyszerű regisztrációt igényel az Európai Bizottság weboldalán. Az online felület a következő címen érhető el: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU
e. Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásokban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles levélben válasziratot küldeni a békéltető testület számára és amennyiben az adott megyében székhellyel vagy telephellyel rendelkezik, a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét köteles biztosítani.
f. Végső esetben a fogyasztó az illetékes bírósághoz is fordulhat, ahol panasznapon akár tollba is mondhatja keresetét. Az okirati bizonyítékok csatolása ekkor is elengedhetetlen.
Vegyes rendelkezések
49. Szolgáltató kötelezettségei teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni.
50. Szolgáltató Weboldalának megtekintése és az azon való vásárlás feltételezi Felhasználó részéről az internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét, valamint a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.
51. Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Weboldal használata miatt következett be. Felhasználó felelős az internetes kommunikációra használt eszköze, valamint az azon található adatok védelméért. A Weboldalon feltüntetett képek, leírások, műszaki adatok kizárólag tájékoztató jellegűek és a termékek szélesebb körű megismerésére szolgálnak. A képek illusztrációk. Szolgáltató feltételezi, hogy online vásárlás esetén Felhasználó az általa kiválasztott terméket már ismeri, arról más forrásból is információkat gyűjtött. Szolgáltató Weboldalán lévő esetleges hibákért, elírásokért felelősséget nem vállal. Elírás, hibás adat esetén a gyártó, illetve a beszállító hivatalos közleményében megadott adatok érvényesek.
52. Szolgáltató adatkezelését GDPR kompatibilis módon végzi, melyről további részletek a közzétett adatvédelmi tájékoztatóban találhatók.
53. Szolgáltató fenntart minden, a Weboldala, Webshopja bármely részének, részletének bármilyen módszerrel, történő terjesztésével és másolásával kapcsolatos jogot. Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása nélkül tilos a honlapok egészének vagy részeinek bármilyen – a szerzői jogról szóló törvény szerinti – felhasználása. (többszörözés, terjesztés, átdolgozás stb.)
54. A jogosulatlan felhasználás polgári- és büntető jogi következményeket, valamint kártérítési felelősséget von maga után. Felhasználó a Webshop használatával tudomásul veszi, hogy annak bárminemű tartalmának felhasználási engedély nélküli felhasználása esetén Szolgáltatót kötbér illeti meg. A kötbér összege 30.000,- Ft képenként valamint 2.000,- Ft szavanként. Ügyfél tudomásul veszi, hogy ezen kötbérkikötés nem túlzó, és ennek tudatában böngészi az oldalt.
55. Amennyiben az ÁSZF valamely rendelkezése vagy rendelkezésének egy része érvénytelen vagy végrehajthatatlan, úgy az nem érinti az ÁSZF többi részének érvényességét. Felek ezúton kötelezik magukat, hogy ebben az esetben az érvénytelen vagy végrehajthatatlan rendelkezést olyan érvényes vagy végrehajtható rendelkezéssel helyettesítik, amely a lehető legjobban megfelel a helyettesítendő rendelkezés szellemének és céljának.
56. Amennyiben Szolgáltató jelen ÁSZF alapján megillető jogát nem gyakorolja, úgy a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető adott jogról való lemondásnak. Az itt rögzített jogokról történő lemondás csak arra vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat megtételével érvényes. Amennyiben Szolgáltató alkalomszerűen nem ragaszkodik szigorúan az ÁSZF valamely feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelent lemondást azoknak a későbbi szigorú betartásáról.
A megvásárolt áruk kiszállítása
A megrendelt áruk kiszállításának határideje minden tételnél fel van tüntetve, munkaszüneti napok határidejével ünnepnapokon és/vagy hétvégén a határidő meghosszabbítható. A megadott szállítási határidőkben minden esetben előfordulhat késedelem, melyről munkatársunk időben értesíti Önt. A „Kereskedők” általi késedelmes kézbesítés esetén a Felhasználó javára 0,1% jár a megadott határidőt követő minden egyes késedelmes nap után. A megrendelt termékek Felhasználó általi késedelmes kézhezvétele esetén a „Kereskedő” javára 0,1% fizetendő minden késedelmes nap után a vásárlásról szóló értesítés kézhezvételétől számított 3 (három) nap elteltével. a megrendelés elérhetősége az adott raktárban. A kötbért mindkét esetben felszólításra kell fizetni.
57. Jelen ÁSZF a fentebb körülírt ügyleti célt szolgáló egységes akaratnyilatkozatot képez, éppen ezért pontokra bontása, illetve alcímekkel történt ellátása kizárólag az olvasás és a hivatkozás kényelmét szolgálja, azonban semmilyen módon sincs kihatással tartalmára, értelmezésére, alkalmazására, illetve bármely Fél jelen megállapodással elérni kívánt ügyleti céljára, ennél fogva ilyen hatállyal vagy céllal nem értelmezhető, illetve hivatkozható.
58. Kérjük, hogy csak akkor vásároljon Terméket a Webáruházból amennyiben egyetért a fentiekkel.
59. Felek vitás ügyeiket elsődlegesen békés úton rendezik. Felhasználó és a Szolgáltató a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó jogvitákra nézve kikötik a Budapesti XX., XXI. és XXIII. Kerületi Bíróság kizárólagos illetékességét.
60. Jelen Általános Szerződési Feltételek dokumentum nyomtatóbarát letöltéséhez és megtekintéséhez kérjük kattintson ide.
Budapest, 2023.04.12
Vellea Home Kft.